Berjalan Tanpa Henti


Album : Berjalan Tanpa Henti

Munsyid : Devotees



Bagaikan jauh jalan yang kutempuh
Langkah demi langkah akan kugagah
Hari demi hari berjalan tanpa henti
Yakinku ada sinar yang menanti
Kalau dah bertemu arah


Yakin penuh pasrah
PadaNya Yang Kuasa dikau berserah
Jika kau rebah jika kau kalah
Bersaksilah rahmatNya akan terserlah



Segala kepahitan segala keperitan
Terima bagai penghapus dosa
Malang yang menimpa duka yang melara
Mungkin di baliknya ada bahagia


Jangan jangan berputus asa
Dari rahmat Yang Maha Esa
Jangan jangan kita lupa
Ujian lumrahnya dunia

Saturday, February 16, 2013

IfLA - IIUM INTENSIVE ENGLISH COMMUNICATIVE COURSE FOR SPM LEAVERS




Haa , ni la program yang aku tercari-cari selama ni. Program Bahasa Inggeris .. khas utk pelajar lepasan SPM . Kalo kite tgk blk kat situ , program bermula 3 feb kn ?? .. tarikh 2 salah tu .. aku mula2 pon ingtkan tarikh tu , br je nak excited . Program bermula dari 17 feb - 23 feb , seminggu . Nanti tido kat uia ler, hehe . jadi pelajar UIA lah nampak nyee..

Aku tw , mesti rmai agak keberatan nak pi lps dah tgk yuran program nii..  Tapi , bagi akulah kan , english is very important laa . Interview nak scholarship dalam bi , ape2 hal kat U pun dalam bi . Mana yg x gne bi ?? pelajar yg terer menulis karangan bi , tapi lemah dalam speaking bi . Aku rasa , xde gnenye . Orang ramai nak tgk kite pndai ckp bi x ..

Aku akan pergi program ni mulai ESOK . wohoo ~ ada skit gabra lahh , hehe .Doakan aku ye wahai pembaca sekalian. . semoga aku dapat improve btol2 bi aku nie . . Amin .

1 comment: